top of page

Úspešné obchodné stretnutie

  • 35 Days
Get a certificate by completing the program.

Popis kurzu

Získaj nástroje a informácie z oblasti typológie Vašich zákazníkov. Zlepši si obchodné a predajné zručnosti. Naučíš sa riešiť problémy a konflikty. Osvojíš si techniky ako efektívne a korektne zvládať požiadavky a problémy zákazníkov, zlepšíš sa v profesionálnej komunikácii v oblasti riadenia rozhovoru, kladenia otázok, aktívneho počúvania a zvládania krízových situácií. Existujú skryté zákonitosti predaja, ktorými sa trh riadi v súčasnosti. Tie ti umožnia naplno porozumieť aký dôležitý je ľudský faktor pri predaj - jediný faktor, ktorý rozhoduje, či sa zaradíš medzi tých priemerných alebo medzi vynikajúcich predajcov. Iba dobre zorganizovaná a špecializovaná skupina ľudí vie do firmy doniesť dostatok nových spokojných klientov a veľa peňazí Predávať viac, mať viac spokojnejších zákazníkov, budovať dlhodobé vzťahy s klientk Obsah kurzu: -- typológia, spoznanie svojich silných a slabých stránok pri jednaní s klientom - predchádzanie neprijemných a konfliktných situácií - typy náročných zákazníkov z praxe a ako na nich - spôsoby efektívneho riadenia rozhovoru - ako z negatívneho zákazníka urobiť pozitivíneho - pružné zvládanie klasických námietok - modelové situácie s poskytnutím spätnej väzby - identifikácia prvkov správania zákazníkov, ktoré nás rozčuľujú - zvládanie seba, techniky zvládania stresu – dlhodobé, strednodobé, krátkodobé - riešenie sťažností - prečo sa zákazníci sťažujú? - aký je môj postoj k sťažnostiam - sťažnosti ako príležitosti (dôležitý nástroj riadenia kvality) - ako zaručene stratiť zákazníka - nároční zákazníci - typológia zákazníka, typy správania - excentrický zákazník - jednanie s náročným zákazníkom - sebareflexia, plán sebarozvoja Cena cez UPSVaR: ZADARMO

Naši lektori

Price

€990.00

Zdieľať

bottom of page