Popis kurzu
Predávať viac, mať viac spokojnejších zákazníkov, budovať dlhodobé vzťahy s klientmi, stať sa úspešnejším v obchodnej a predajnej praxi ? Potom je tento kurz určený práve pre teba! Cieľom kurzu je naučiť a v praxi precvičiť sociálne zručnosti účastníkov, ktorí budú po absolvovaní kurzu: vedieť identifikovať základné princípy zvyšujúce zákaznícku starostlivosť, zvyšovať počet nielen spokojných, ale aj verných zákazníkov, lepšie využívať zručnosti potrebné pri poskytovaní služieb zákazníkom, vhodnejšie pracovať so svojím postojom a pracovnými podmienkami pri uspokojovaní zákazníkov, vedieť identifikovať rôzne typy zákazníkov a prispôsobovať prístup k nim. Náplň kurzu: - Čo rozhoduje o úspechu predajcov a obchodníkov - Fázy predajného rozhovoru, krok za krokom - Ako prísť a začať predajný rozhovor - Ako prekonávať námietky zákazníkov - Ako uzatvoriť predaj s následným predajom - Ako zaviesť do predaja systém - Ako telefonicky kontaktovať zákazníkov - Porozumenie a vzťahy v predaji - Ako naštartovať úspešnejší predaj - Predajný cyklus – pohľad na predaj ako na postupnosť krokov, ktoré môžeme trénovať samostatne - Znalosť produktu – uvedomiť si, aká je dôležitá perfektná znalosť produktu, technických parametrov - Vyhľadávanie zákazníkov – techniky vyhľadávania zákazníkov, vhodný výber zákazníka, databáza - Prvý kontakt – zaujatie pri prvom kontakte, telefonický prvý kontakt - Zisťovanie potrieb – techniky kladenia otázok, - Prekonávanie námietok – príprava na námietky a technika ich prekonávania - Uzatváranie obchodu – priebeh záujmu o produkt v čase, technika potvrdzovania, nákupné signály Cena cez UPSVaR: ZADARMO
